lauantai 19. syyskuuta 2015

Jälleen Ivkolla

Odotin taas lauantaita jo päiviä ennen sitä. Olin alkanut kaivata Ivkoa tapaamistemme välillä kovasti, enkä tällä viikolla ole edes saanut pakettia Ivkon tuomana.

Lauantain tapaaminen oli taas aivan ihana. Ivko oli hyvin iloinen, että olin tullut ja meillä oli hauskaa sekä sängyssä, että muuten. Iloisuus ja hauskuus ovat Ivkon parhaimpia luonteenpiirteitä, hän onnistuu pysymään positiivisella mielellä raskaiden ja ankeidenkin päivien aikana. Itse hän tosin vakuuttaa, että on iloinen, koska olen hänen luonaan ja muutoin vakavamielinen.

Ensi viikon torstaina olen menossa suomalaisten naisten kanssa käymään Oktoberfestillä. Mainitsin tästä Ivkolle.
- Uskomatonta, minäkin olen menossa samana päivänä sinne muutamien kavereiden kanssa, Ivko sanoi, - mihin telttaan te olette menossa?
- Hofbräu, vastasin.
- Minäpä yritän houkutella kaverini samaan telttaa, meillä ei ole pöytävarausta, joten voimme yrittää mihin telttaan vain.
- Sehän olisi hienoa, jos siellä satuttaisiin näkemään,sanoin, - minulla on ollut sinua kova ikävä pitkin viikkoa, ja olisi todella kiva tavata myös viikolla.
- Toki voimme muutenkin tavata viikolla, Ivko sanoi, mutta katsotaanko nyt, onnistummeko torstaina näkemään siellä
- Tehdään näin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti