keskiviikko 16. syyskuuta 2015

Päivän kohokohta

Ivko kävi tänään jälleen tuomassa meille paketin ja se oli koko päivän piristys. Kun näin aamulla netin pakettiseurannasta, että hän on tulossa, aloin jo odottaa häntä kärsimättömänä. Tunsin olevani kiihottunut ja syösyin ovelle heti kun kuulin ovikellon soivan.
- Hei, Ivko sanoi ja hymyili minulle.
- Hei, vastasin ja samassa Ivko astui sisälle ja antoi minulle kiihkeän suudelman.
- Olen kaivannut sinua, hän sanoi.
- Minä myös sinua, vastasin, - ihanaa että tulit. Odotan jo kovasti lauantaita. Tuletko hetkeksi sisälle?
- Voinhan tulla, Ivko vastasi hymyillen ja menimme keittiöön.
Juodessamme schorlea juttelimme viime päivien kuulumisista ja vaihdoimme juttelen lomassa suudelmia, Ivkon pitäessä minua toisella kädellään syleilyssään. Olisin ollut aivan valmis hyppäämään sänkyyn hänen kanssaan ja arvasin Ivkon ajattelevan samoin. Samaan aikaan tiesin molempien olevan niin varovaisia, ettei tilanne etene suutelua pidemmälle. Pian Ivko sanoi:
- Minun täytyy jo valitettavasti lähteä, nähdään sitten lauantaina.
Hyvästelin Ivkon nopeasti ja menin työhuoneeseeni. Olin aivan tohkeissani ja hyvin kiihottunut. Samalla ihmettelin, miten ylipäänsä olin onnistunut tapaamaan Ivkon kaltaisen miehen, hän on mielestäni aivan käsittämättömän puoleensavetävä, juuri tuollaista miestä olen sänkyyni ja elämääni joskus salaa toivonut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti