lauantai 21. marraskuuta 2015

Hemmottelua Ivkolle

Sain tänään yhdentoista maissa tekstiviestin Ivkolta, jossa hän ilmotti tulevansa kotiin kahden aikaan. Lähdin hyvissä ajoin kotoa. Kävin matkalla kaupassa ja laitoin nopeasti ruoan valmistumaan. En ole mikään erityisen taitava kokki, mutta olin tarkkaillut Ivkon syömisiä ja tein sellaista ruokaa, jonka arvelin maistuvan hänelle. Ivko tulikin täsmällisesti kahdelta, jolloin olin jo kattanut pöydän ja lihapata oli valmis. Ivko tuli sisään työvaatteissa, suuteli minua ja sanoi:
- Hei rakkaani, täällä on mahtava tuoksu.
- Hei, vastasin, - ruoka on valmista.
- Heinoa, vaihdan vain ensin vaatteet, Ivko sanoi ja vaihtoi nopeasti työvaatteensa farkkuihin ja T-paitaan.
Istuimme syömään ja ruoka maistui Ivkolle silminnähden hyvin.
- Tämä on todella herkullista, hän sanoi, - kiitos tästä vaivannäöstä.
- Eipä kestä, teen sinulle ruokaa mielelläni.
Ivko hymyili minulle leveästi
- Niinhän sitä sanotaan, että tie miehen sydämeen käy mahan kautta, sanoin ja hymyilin Ivkolle.
- Sinä olet jo sydämessäni, Ivko vastasi, - vaikka et kokkaisi minulle ikinä.
- En oikeastaan muista edes, koska viimeksi joku olisi laittanut minulle ruoat valmiiksi, taisi viimeksi olla äitini, hän sanoi sitten vakavoituneena, ja jatkoi, - mutta oli hienoa, että sinä kokkasit.
Hymyilin Ivkolle ja ajattelin mielessäni, että hän kyllä olisi ansainnut jonkun, joka huolehtisi hieman hänestä raskaiden työpäivien jälkeen. Sitten ajattelin, että oikeastaan minä haluaisin olla se joku.

Ruokailun jälkeen korjasimme astiat pois yhdessä ja Ivko keitti meille kahvia. Sitten hän alkoi taas kertoa hulluista asiakkaistaan, jotka olivat piinanneet koko hänen tiimiään. Nauroin jälleen katketakseni ja sanoin:
- Sinä olet muuten varsinainen naistennaurattaja.
- En ole kyllä muita saanut noin nauramaan, hän vastasi ja jatkoi sitten hymyillen, - mutta tiedän kyllä mihin naista naurattamalla voi pyrkiä. 
Samassa hän veti minut luokseen ja antoi minulle intohimoisen suudelman.
- Pääsisit päämäärääsi kyllä ilman naurattamistakin, vastasin ja annoin Ivkolle vielä kiihkeämmän suudelman.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti