keskiviikko 25. marraskuuta 2015

Pakettitoimitus

Tänään oli taas yksi niistä päivistä, jolloin odotin Ivkon tuomaa pakettia. Näin heti aamulla netistä, että hän on tulossa ja odotin häntä kiihkeästi. Kun Ivkon odotettu tuloaika läheni, tulin koko ajan kiihottuneemmaksi. Kun ovikello sitten soi, olin uskomattoman halukas. Tunsin itsekin, miten poskiani kuumotti ja huuleni punottivat. Kun avasin oven, Ivko tervehti minua hymyillen ja katsoi minua kiinteästi. Olin aivan varma, että hän huomasi kuinka kiihottunut olin. Ivko astui sisään ja painoi oven kiinni takanaan. Hän antoi minulle hyvin kiihkeän suudelman. Sitten hän yllättäen käänsi minut ympäri niin, että selkäni oli kohti hänen vatsaansa. Ivko suuteli minua kaulalle ja samalla työnsi kätensä alushousuihini. En pystynyt kuin ynähtämään tyytyväisenä. Tulin melkein saman tien Ivkon hyväillessä minua ja olin valahtaa lattialle orgasmin voimasta. Ivko piti kuitenkin minusta kiinni ja tunsin hänen kovettuneen elimensä takapuoltani vasten. Nostin hameeni helmaa ja laskin alushousuja, jotta Ivko pääsi työntymään sisääni. Hänkin tuli hetkessä. Käännyin Ivkoa kohti ja sanoin:
- Olet uskomaton mies.
- Ja sinä uskomattoman kuuma nainen, Ivko sanoi hymyillen.
- Tämä oli kyllä kaikkien aikojen paras pakettitoimitus, sanoin niinikään hymyillen
- Tällaista työniloa en olekaan aikaisemmin kokenut, Ivko vastasi ja suuteli minua hellästi.
- Haluaisitko vielä sen varsinaisen paketin? hän kysyi sitten.
Otin paketin Ivkolta ja hän sanoi:
- Nyt minun pitää jo lähteä, on vielä paljon paketteja vietävänä tänään.
- Olisin pitänyt sinut täällä koko päivän, sanoin Ivkolle.
Suutelimme vielä pitkään, hyvästelimme ja Ivko harppoi pitkillä askelilla autolleen. Katselin ovelta hänen lähtöään ja heitin hänelle vielä lentosuukon, kun hän jo istui autossaan. Hän vastasi myös lentosuukolla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti