lauantai 16. tammikuuta 2016

Ivkon luona

Lähdin tänään puolilta päivin Ivkolle. Hän oli jo selkeästi pirteämmän oloinen ja myös hyvällä tuulella. Avattuaan minulle oven hän antoi minulle heti suudelman.
- Hei, miten voit tänään? kysyin.
- Paljon paremmin, Ivko vastasi.
- Näytät paremmalta,
- Näyttää siltä, että saan auton valmiiksi jo ensi perjantaina, Ivko kertoi, - se olisi suuri helpotus.
- Kysyitkö myös veljesi autoa?
- Kyllä kysyin ja saan sen tarpeen vaatiessa kolmeksi päiväksi.
- Sittenhän kaikki vaikuttaa olevan kunnossa.
- Joo, oli helpotus tuo autokorjaamon nopeus, Ivko totesi, - muuten, kerroin sinustakin veljelleni.
- Aijaa, vaikka tilanteemme on hiukan epämääräinen.
- Oli melkein pakko kertoa, kun hän kyseli miten pääsin sairaalasta kotiin ja tarvtsenko jotain apua. Sanoin, että rakkaani on hoitanut minua ja siitä veli sitten tuli uteliaaksi.
- Ahaa, ei tuossa oikein voi valehdellakaan.
- Hän oli oikeastaan iloinen puolestani, hän on jo kauan jankuttanut, että minun pitäisi hankkia joku naisystävä.
- Olithan sinä kauan sinkkuna.
- Niin, veli myös sanoi, että sinä sitten selität viime kuukausien hyvän tuuleni.
- Tuo oli hauska kuulla, vastasin hymyillen.
Ivko otti minut syleilyynsä ja suuteli minua intohimoisesti.
- Olen niin onnellinen, että olen löytänyt sinut, hän sanoi hiljaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti